0

Twój koszyk jest pusty

FAQ

Twoje polecenia
Ile czasu zajmuje otrzymanie mojego zamówienia?
Przetwarzanie zamówienia, produkcja produktów i bezpłatna dostawa wymagają od naszego zespołu od 1 do 2 tygodni. Zadbaliśmy o to, abyś otrzymał swoją paczkę tak łatwo i szybko, jak to możliwe, bez uszczerbku dla jakości naszych towarów.
Czy mogę mieć śledzenie coli?
Oczywiście możesz skontaktować się z nami przez e-mail.
Śledzenie przesyłki mówi mi, że paczka została dostarczona, ale nic nie otrzymałem. Czy to normalne?
W przypadku zamówienia kilku artykułów możliwe jest, że oprogramowanie, którego używamy, zostanie skalibrowane na pierwszym otrzymanym elemencie i dlatego zostanie oznaczony, że dostawa została zrealizowana.
Nie panikuj. Resztę artykułów otrzymasz w kolejnych dniach.
Ile kosztuje dostawa i gdzie dostarczacie?
Wszystkie nasze produkty możemy dostarczyć na cały świat. Wszystkie nasze dostawy są bezpłatne, nie ma minimalnej kwoty zamówienia, aby z nich skorzystać. (z wyłączeniem DOM-TOM)
Otrzymałem zamówienie, ale brakuje jakiegoś elementu?
Jeśli zamówiłeś kilka artykułów w jednym zamówieniu, możliwe, że zostały one wysłane osobno, w zależności od dostępnych zapasów i magazynów wysyłkowych. Nie martw się, Twoja paczka wkrótce dotrze.
Nie otrzymałem mojego zamówienia
Czy poczta miała jakiś problem? Twoja paczka zaginęła lub uległa zniszczeniu?
Dzięki naszej w 100% bezpiecznej dostawie osobiście zajmiemy się Twoimi sporami. Twoje szczęście jest naszym priorytetem.
Nie pozostawiamy Ci samodzielnego załatwiania sprawy z pocztą.
Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność wysyłając niezwłocznie nową paczkę na nasz koszt.
Nie mieszkam w Europie
Dostawy realizowane we Francji za granicą są zazwyczaj nieco dłuższe (do 1 miesiąca od dnia złożenia zamówienia), aby pozostać dostępnymi finansowo. Niewielki dodatkowy koszt dostawy będzie wymagany dla następujących terytoriów:
- Gujana
-Gwadelupa
- Spotkanie
- Martynika
- Majotta
- Nowa Kaledonia
- Święty Barthélemy
- Saint-Pierre i Miquelon
- Święty Marcin
- Wallis i Futuna
- Polinezja Francuska
2. Anulowanie i zwrot zamówienia
Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?
Możesz zmodyfikować swoje zamówienie pod warunkiem, że nie jest ono „w toku”.
Czy mogę anulować swoje zamówienie?
Istnieje możliwość anulowania zamówienia! Jeśli jednak zamówienie jest już przygotowywane, koszty anulowania wyniosą 40% ceny zakupu.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się skontaktować z nami przez e-mail.
Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby Ci pomóc.
Chcę zwrócić przedmiot
Jesteśmy w stanie przyjąć zwrot tylko w przypadku udowodnionej wady produktu.
Wszystkie nasze produkty przechodzą bardzo surową kontrolę jakości przed każdą dostawą.
Jeśli jednak Twój produkt ma jakąkolwiek wadę fabryczną, prześlij nam zdjęcie danego produktu (w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu) do naszego wsparcia wraz z numerem zamówienia.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być nieużywany iw takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.
3. Bezpieczeństwo i płatność
Jakiej metody płatności używasz?
Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem. Nasza strona oferuje tylko bezpieczne metody płatności, których bezpieczeństwo gwarantuje się od dziesięcioleci.
Akceptujemy :
Karty debetowe
Karta kredytowa

Nasze usługi płatności online:
PayPal
Naszywka
4. Różne pytania
Jak mogę zamówić produkt?
Ułatwiamy zakupy tak bardzo, jak to możliwe.
1. Wybierasz żądany produkt(y)
2. Kliknij „dodaj do koszyka”
3. Kliknij ikonę koszyka w prawym górnym rogu („Twój koszyk”), aby sfinalizować zakupy
Oferujemy również możliwość założenia konta, aby proces był jeszcze szybszy i łatwiejszy.
Chcę zamówić hurtowo
Jeśli chcesz zamówić hurtowo, wyślij e-mail do naszego wsparcia.